groeitraject enneagram

Hier is jouw uniek aanbod

dagen
uren
minuten
seconden
basiscursus 9 types

Met welke training start ik ?

Het Enneagram bestaat uit 9 basistypes en 3 instincten. Deze beïnvloeden elkaar enorm.

Je kan pas zeker zijn van je dominant type en/of instinct als je beide aspecten hebt onderzocht.

Je kan je groeiproces starten met het ontdekken van de instincten of de types. Beide zijn mogelijk. Je kan deze ontdekken via live tweedaagse trainingen of op je eigen tempo online. Verder is er ook een starttraining die vertrekt vanuit de spirituele dimensie van het model.

Maak hier jouw keuze en krijg 15% korting met de kortingscode DOORZIE823

basis enneagramtypes

9 types

5-6 oktober '23

Aartselaar

320,44 ipv 377 €

basiscursus de drie instincten

3 instincten

11-12 januari '24

Hasselt

320,44 ipv 377 €

Doe-het-zelf

traject

Online cursus over de 3 instincten en de 9 types

Prijs incl. btw:

39,95 ipv 47 €  (eerste maand)

enneagram spirituele dimensie

Essentiële Enneagram

16-17 november '23

Aartselaar

408,31 ipv 480,37 €

De investering die ik in alle opleidingen en coachings gestoken heb, is al een superinvestering in mezelf geweest. En voor iemand die zichzelf soms vergeet, is dat het echt allemaal al waard geweest.

Dus: een aanrader om opleiding/coaching te volgen bij Enneagramschool!

Liesbeth Volckeryck

Of wil je eerst meer informatie of andere data bekijken?

3 instincten

Doe-het-zelf

traject

Essentiële Enneagram

Voor de 9 basistypes en de 3 instincten zijn er nog bijkomende data ingepland. Ook voor de toekomstige data kan je nu boeken aan deze voordelige prijzen.

Wat haalden zij uit het Enneagram?

“Indien iedere leerkracht zijn eigen type zou kennen en dat van de anderen zou er veel meer respect zijn voor de verscheidenheid en eigenheid van kinderen. Men kan op deze manier kinderen leren om in hun kracht te staan.”
enneagramschool
Anne-Marie Cox
De ontdekking van het Enneagram was een openbaring. Ik ga minder uit van mijn eigen gelijk/trivialiteit, maar proberen te achterhalen wat de ander wilt. Een ander inzicht is dat begrip tonen niet hetzelfde is als het eens zijn. Ik heb geleerd om me op een positieve proactieve wijze te profileren.
Luc De Godt
"Het Enneagram biedt handvaten om in relatie met anderen rekening te houden met hoe andere mensen in mekaar zitten, wat ze belangrijk vinden, en hoe je dus ook meer aansluiting kan vinden. Het is een training waar ik zowel privé als professioneel iets aan gehad heb".
Ilse Bellemans
Jouw enneagramexperten
enneagramexperten

Beide psychologen en gepassioneerd door persoonlijke groei. We weten heel goed dat persoonlijke ontwikkeling een oneindig proces is en het Enneagram heeft ons allebei enorm geholpen in ons leven. Het heeft ons betere mensen gemaakt en heeft ons liefdevollere relaties opgeleverd. Vanuit onze automatische piloot sloten ook wij ons hart af. Het Enneagram hielp ons om terug in contact te komen met onze passie, onze emoties, onze dromen. We ervaren het als een missie die ons heel nauw aan het hart ligt om de effecten van het Enneagram door te geven aan al wie we daarbij kunnen ondersteunen.

Marianne verzorgt de opleidingen in Hasselt en Sandra in Aartselaar.