De drie liefdestalen

Hoe voorkom je spraakverwarring?

• Waar gaan deze drie liefdestalen over?
  • Waar komen ze vandaan?
  • Hoe staan deze talen mijn relaties in de weg?
  • Wat kan ik doen om meer liefdevolle relaties te ervaren?
Gratis Download
instincten enneagram
Geweldig
Ik heb net je nieuwe boek uitgelezen en ik vond het echt geweldig! Enorm veel bijgeleerd!
Tim T'Joncke- student
Wederzijds begrip
Zelfs in mijn relatie van 16 jaar zijn nieuwe facetten naar boven gekomen en begrijpen we elkaar echt op een nieuwe manier!
Floriaan Nijs, Studio A
Concrete tools
Ik heb nu concrete tools om acties van anderen door een andere bril te bekijken.
Karlien Cavens
boek de drie liefdestalen of drie instincten
€ 23,95-
€ 21,95-

Begrijp me dan toch!

Dit boek beschrijft diepgaand de drie instincten als liefdestalen. Daarnaast krijg je ook praktische tips om de instincten constructief in te zetten in relaties. Cruciaal daarbij is meer begrip hebben voor je partner, kinderen, ouders. Er is ook een lang hoofdstuk om zelf je instinct te overstijgen.

Prijs excl. BTW: 20,71 Euro

Verzendingskosten in België zijn inbegrepen!

Dit gratis E-book is een proever van het boek 'Begrijp me dan toch'.

Dit boek schreef ik om verschillende redenen:

• Een ontelbaar aantal deelnemers aan trainingen over dit onderwerp getuigden dat deze kennis hun huwelijk misschien had kunnen redden. 'Hadden ze dit maar vroeger beseft!' Daarom was ik vastbesloten om deze kennis openbaar te maken.
  • Inzicht in de liefdestalen heeft mijn persoonlijk leven enorm veranderd. Ik begreep plots waarom ik tegen dezelfde patronen aanliep in mijn liefdesrelaties.
  • Belangrijker nog: ik begreep het niet alleen, ik wist ook hoe ik er op een andere, meer constructieve manier mee om kon. Ook dat wou ik per se delen met iedereen die liefdevollere relaties wil.

15 jaar

Expert in Enneagram

Boeken gepubliceerd

4.000+

Klanten geholpen

Ervaring als Psychologe

Ook al zal onze moedertaal altijd dezelfde blijven, we kunnen gelukkig wel andere talen leren!

Sandra De Clercq