individuele coaching

VOOR COACHES

3-daagse masterclass
26, 27 en 28 augustus 2024

Deze driedaagse professionele training heeft als doelstelling coaches inzichten te geven in manieren waarop het Enneagram ingezet kan worden in een individueel coachtraject. Beproefde technieken worden gecombineerd met het Enneagram om in coachtrajecten enorme tijdswinst op te leveren.

Ik deel alle ‘best practices’ van jarenlange ervaring met begeleiden van individuen.

Wat heb jij aan deze opleiding?

Je begrijpt wat al dan niet werkt voor elk type

Het Enneagram toont ons aan dat elk type een andere aanpak vereist in een individueel coachtraject. Je kan niet zomaar hetzelfde handelen bij elke cliënt omdat dit jouw comfortzone is. Het is jouw verantwoordelijkheid om je aan te passen aan wie voor je zit.

Je kent jezelf als coach

Jij hebt ook een persoonlijkheid als coach. Dit brengt sterktes met zich mee maar ook valkuilen. Na deze driedaagse heb je een beter zicht op je talenten en ontwikkelingskansen.

Je hebt inzicht in de werking van de drie centra

Elk type gaat op een bepaalde manier uit balans met de drie centra. Dit geeft inzicht in welk centrum aandacht nodig heeft. Daarnaast krijg je ook praktische tips mee om te werken op een bepaald centrum. Daarnaast krijgen een aantal gemeenschappelijke thema's per centrum de nodige aandacht.

Je ervaart zelf concrete, praktische oefeningen.

Tijdens deze training onderga je zelf ook een aantal heel praktische oefeningen zodat je kan beleven hoe het is om deze te doen of te begeleiden.

Waarom zou ik jou iets kunnen bijbrengen?

Sandra De Clercq - Enneagramexpert/coach/trainer/auteur

Sandra De Clercq

• Omdat ik al heel mijn leven gepassioneerd ben door mensen. Psychologie studeren (KUL) was dan ook een evidentie.
  • Omdat ik al 29 jaar ervaring heb en geleerd heb van mijn fouten (zowel op professioneel als persoonlijk vlak).
  • Omdat ik al duizenden mensen eye-openers bezorgd heb.
  • Omdat ik al zoveel teams geholpen heb om de onderlinge verschillen als een rijkdom in plaats van een bedreiging te zien.
  • Omdat ik mijn expertise onder woorden bracht in de twee boeken die ik schreef.
  • Omdat ik al duizenden mensen helpen groeien heb tijdens individuele coaching, koppelscoaching en training. Vooral bij de Colruyt Group begeleidde ik al ontelbaar veel groepen.
  • Omdat ik mijn expertise met jou wil delen en  jou heel graag zou ondersteunen om je volle potentieel te ontdekken.

Schrijf je hier in!

indcoachingmet enneagram
€ 844,- (21% btw exclusief)

Individuele coaching voor coaches

Maandag 26 tot en met woensdag 28 augustus 2024

Maximum 8 deelnemers

Voorkennis van de 9 types en de 3 instincten is een minimum vereiste voor deelname.

Waar?

Enneagramschool

Koekoekstraat 1

2630 Aartselaar

Dagschema?

We starten telkens om 10u00 en einde is voorzien rond 17u30

Lunch?

Lunch, snacks en dranken zijn inbegrepen tijdens de training.

Reserveer nu je plaats!