Op zoek naar een gecertificeerde?

• Iedereen op deze pagina is geslaagd voor het examen van het certificatietraject.

• Het zijn allemaal professionals die blijk geven van continue bijscholing in het Enneagram.

• Een HPEI gecertificeerde is in staat om jou te begeleiden in de zoektocht naar je basistype met behulp van de gevalideerde vragenlijst HPEI.

• Een Enneagram gecertificeerde is in staat om te jou te begeleiden in de zoektocht naar je basistype maar KAN GEEN GEBRUIK MAKEN van de gevalideerde vragenlijst HPEI.

Onze gecertificeerden

Vicky Van de Ven (Zoersel)
Enneagram gecertificeerd en HPEI gecertificeerd

Aangenaam ik ben Vicky, 8 jaar geleden ontdekte ik de kracht van het Enneagram als ontwikkelingsmodel om te evolueren naar de beste versie van mezelf. Als gecertificeerd Enneagram kindercoach heb ik mijn passie voor kinderen én het Enneagram samengebracht omdat ik geloof dat kinderen op de wereld zijn om zo goed mogelijk te worden wie ze al zijn. Ben jij nieuwsgierig geworden, neem dan vooral een kijkje op mijn website (www.vkrachtcoaching.be) en dan hoop ik je snel te ontmoeten.