groeitraject enneagram

Doorzie jezelf en de ander

Gratis on demand webinar

Wat komt aan bod?

• Waarom is inzicht in je diepere drijfveren cruciaal?
  • Hoe maak je bewuste keuzes  die passen bij jou?
  • Ken je jezelf echt?
  • Kan je de ander echt kennen?
  • Ken jij de waarheid?
  • Hoe kan je milder naar jezelf kijken?
  • Hoe creëer je liefdevolle relaties?
  • Welke rol spelen jouw hersenen in persoonlijke groei?

Dit webinar is iets voor jou als...

• je je al eens misbegrepen voelt
  • je tegen dezelfde zaken aanloopt in je leven
  • je niet weet wat jouw hart doet zingen
  • je frustratie voelt wanneer je liefde wil voelen
  • je niet begrijpt waarom bepaalde relaties niet boteren
  • je beseft dat een typologie je niet in een hokje duwt
  • je met een open geest jezelf wil exploreren
  • je leven ten volle bewust wil leven!

Waarom zou ik jou daar iets over kunnen vertellen?

Sandra De Clercq - Enneagramexpert/coach/trainer/auteur

Sandra De Clercq

• Omdat ik al heel mijn leven gepassioneerd ben door mensen. Psychologie studeren (KUL) was dan ook een evidentie.
  • Omdat ik al 28 jaar ervaring heb en geleerd heb van mijn fouten (zowel op professioneel als persoonlijk vlak).
  • Omdat ik al duizenden mensen eye-openers bezorgd heb.
  • Omdat ik al zovelen geholpen heb om meer mildheid naar zichzelf en anderen te voelen.
  • Omdat ik mijn expertise onder woorden bracht in de twee boeken die ik schreef.
  • Omdat ik al duizenden mensen helpen groeien heb tijdens individuele coaching, koppelscoaching en training. Vooral bij de Colruyt Group begeleidde ik al ontelbaar veel groepen.
  • Omdat ik mijn expertise met jou wil delen en  jou heel graag zou ondersteunen om je volle potentieel te ontdekken.

Wat haalden zij uit het Enneagram?

“Indien iedere leerkracht zijn eigen type zou kennen en dat van de anderen zou er veel meer respect zijn voor de verscheidenheid en eigenheid van kinderen. Men kan op deze manier kinderen leren om in hun kracht te staan.”
enneagramschool
Anne-Marie Cox
De ontdekking van het Enneagram was een openbaring. Ik ga minder uit van mijn eigen gelijk/trivialiteit, maar proberen te achterhalen wat de ander wilt. Een ander inzicht is dat begrip tonen niet hetzelfde is als het eens zijn. Ik heb geleerd om me op een positieve proactieve wijze te profileren.
Luc De Godt
"Het Enneagram biedt handvaten om in relatie met anderen rekening te houden met hoe andere mensen in mekaar zitten, wat ze belangrijk vinden, en hoe je dus ook meer aansluiting kan vinden. Het is een training waar ik zowel privé als professioneel iets aan gehad heb".
Ilse Bellemans